Які функції виконує лендинг, коли він треба, коли ні
Скільки можна заробляти на лендингах та як збільшувати прибуток під час роботи з одним клієнтом
Хто може писати тексти для лендингів і які навички треба мати
Презентуємо оновлений майстер-клас «Ізі тексти для лендингів за гроші»
зрозумієте, яким клієнтам можна пропонувати такий тип тексту
D
побачите, які лендинги є хорошими чи слабкими
дізнаєтеся про набір інструментів та навичок, які роблять магію і тексти пишете легко
C
B
зрозумієте, чи зможете написати текст для лендингу
А
Цінність:
Про знання, яких не вчать в Україні, від спікера майстер-класу Єви Висоцької
Копірайтер-маркетолог, засновниця Академії Копірайтингу та Vysotska Studio.
Єва Висоцька
Вивчала копірайтинг і маркетинг на курсах в університеті Colorado (Business Writing) та у European School of Economics у Мадриді (Marketing). Там пройшла модуль «Поведінка споживачів», який вела викладачка-італійка, яка працювала зі світовими брендами та допомагала їм збільшувати продажі завдяки маркетинговим штучкам.
1 —
2 —
Навчалася за американською системою вивчення поведінки споживачів.
У Академії Копірайтингу постійно використовуємо маркетингові штучки, які легально і лояльно мотивують людей купувати.
3 —
Має знання, яких не вчать в Україні, і на цьому майстер-класі ними з вами поділиться
Академія Копірайтингу в цифрах
Нехай про вашу кваліфікацію розкажуть ваші результати.