Академія Копірайтингу
Навчіться використовувати секретні знання про почуття людей, щоб продавати їм те, що вони потребують
Психологічні тригери:
гачки у тексті, які мотивують купувати швидко
Запис
Майстер-клас
Вони впливають на те, що вже є у них.
Наприклад
, на людей, яким все одно на ексклюзивність продукту, ніколи не спрацює цей тригер.
Психологічні тригерине маніпуляція, як одразу може спасти на думку.
Психологічні тригери
інструмент, що працює з підсвідомістю людей
Це майстер-клас для тих, хто хоче:
– левел ап у своїх текстах;

– володіти інструментами, які знають 15% людей;

– застосовувати «гачки» у тексті для збільшення продажів, бо знаєте, що прямолінійні продажі в лоб — неефективні.

Уся інфа буде з конкретними прикладами та ідеями, як це застосувати.
Програма
Програма
Дізнаєтеся про 17 психологічних тригерів:
— дефіцит
— взаємна вдячність
— досвід володіння
— авторитетність
— бажання бути частиною цілого
— страх
— ексклюзивність
— чесність
— послідовність
— спільний ворог
— соціальний доказ
— прихильність
— закриття заперечень
— історії
— цінність
— бажання зекономити
— простота
Зрозумієте, як вони працюють.
Отримаєте ідеї, де і як їх використовувати.
Побачите конкретні приклади, як їх використовувати в українських реаліях.
Онлайн-інтенсив
3 години
Принцип мікронавчання:
Для пакету «Беру від життя все»
Мікроуроки в телеграмі 1 тиждень
Фінальний тест
для перевірки засвоєння матеріалу
Сертифікат про проходження інтенсиву
Отримати
Засвоїти
Перевірити себе
Підтвердити
Майстер-клас «Психологічні тригери: гачки у тексті, які мотивують купувати швидко» для вас, бо ви:
навчитеся писати рекламні тексти, які змотивують ЦА реагувати на оголошення, щоб ціна за клік виходила 0,25 центи.
SMM чи таргет-котик —
Копірайтер –
напишете такий текст до товару клієнта, що через кілька годин після публікації його розкуплять, а решта бажаючих стануть у кілометрову чергу.
Менеджер з продажу —
перестанете запинатися перед клієнтом, коли закінчаться усі аргументи. Будете м'яко дотискати до покупки інструментами з МК.
будете робити сайти, які продають, бо зараз замало розуміти тільки принципи дизайну. Тригери працюють й у роботі з клієнтами, щоб давати їм те, що вони потребують.
Верстальник сайту —
Вартість
Лише 20
Лише 2
Безлім
∞ кількість місць
— запис 1,5-годинного онлайн-інтенсиву, після якого ви не будете встигати записувати ідеї, а потім опрацьовувати замовлення від нових клієнтів;

— доступ до запису майстер-класу назавжди;

— додаткові матеріали;
Отримуєте:
Гляну наживо, далі сам
Залишилося 29 із 45
— запис 1,5-годинного онлайн-інтенсиву, після якого ви не будете встигати записувати ідеї, а потім опрацьовувати замовлення від нових клієнтів;

— доступ до запису майстер-класу назавжди;

— додаткові матеріали;

— тиждень мікронавчання з повідомленнями та завданнями від Єви, які закріплять пройдений матеріал;

— корисні додаткові матеріали, які можна отримати тільки на цьому пакеті МК;

— іменний сертифікат про підвищення кваліфікації видаємо у кінці тижневого навчання після проходження фінального тесту;

— презентація назавжди.
Отримуєте:
Беру від життя все
10% від продажів цього майстер-класу відправляємо на потреби ЗСУ та воронтерів
950 грн
1500 грн
3 факти про спікера майстер-класу
Єву Висоцьку

Копірайтер-маркетолог, засновниця Академії Копірайтингу та Vysotska Studio.
1 —
3 —
Вивчала копірайтинг і маркетинг у European School of Economics у Мадриді (Marketing) та на курсах в університеті Colorado (Business Writing).
2 —
Навчалася за американською системою вивчення поведінки споживачів.
Академія Копірайтингу в цифрах
Нехай про вашу кваліфікацію розкажуть ваші результати.
студентів випустили
5 500
з них сертифіковані копірайтери
591
кожен другий студент заробляє під час навчання
2-й
найбільший заробіток студентки вже під час курсу
34 750 грн
Відповіді на ваші запитання
з мого директу:
Тригери = маніпуляція, хіба ні?
Ні, якщо їх правильно та усвідомлено використовувати. Наприклад, ваша ЦА одягається у люкс-сегменті, стежить за трендами та цікавиться фешн-індустрією. У своєму тексті ви можете застосувати трегер авторитетності — «Кендалл Дженнер обирає костюм з екошкіри, який можна придбати у нас».
Що тут буде таке, що я сама не дізнаюся в ютубі?
Про всі 17 тригерів + як їх використовувати ви точно не дізнаєтеся в ютубі. Окрім того, я ще даю багато практичної інформації, яку одразу зможете використати у роботі.
Не думаю, що тригери справді працюють в реалі(
На майстер-класі ви побачите реальні кейси компаній, які за допомогою тригерів збільшили свої продажі. Бо ж тригери — це просто чітке розуміння потреб/болю/бажань вашої аудиторії. Наприклад, страх не встигнути отримати свій примірник працює тоді, коли цільова аудиторія визначена правильно і є зацікавленою у даному продукті.
А дз буде?
Усі учасники отримують доступ до каналу «Чарівний пендель», де я надсилатиму практичні завдання.

На пакеті «Беру від життя все» ви протягом 7 днів отримуватимете завдання від мене, щоб закріпити пройдений матеріал. Як виконаєте фінальний тест, то отримаєте іменний сертифікат, що підтверджує ваше підвищення кваліфікації.
Цікаво, а як тригери використовують у рекламі і чи всі-всі використовують?
О так, реклами наповнені тригерами та інсайтами. Завдання рекламного ролика — звернути на себе увагу, щоб цей продукт зачіпився за якусь вашу емоцію, біль, досвід чи ідею та оселився у мозку. Наприклад, ви одного дня побачили сумку в інфлуенсера в сторіс (тригер авторитетності), потім десь на сітілайті в центрі міста з текстом, що ця сумка — це ознака приналежності до комʼюніті жінок, які цінують свою свободу та можливість бути тими, ким хочуть (тригер приналежності). Через кілька днів бачите рекламу з акційною ціною, яка діє тільки 24 години (тригер обмеженого часу) — і все, ви її купуєте.
Тригери = маніпуляція, хіба ні?
Ні, якщо їх правильно та усвідомлено використовувати. Наприклад, ваша ЦА одягається у люкс-сегменті, стежить за трендами та цікавиться фешн-індустрією. У своєму тексті ви можете застосувати трегер авторитетності — «Кендалл Дженнер обирає костюм з екошкіри, який можна придбати у нас».
Що тут буде таке, що я сама не дізнаюся в ютубі?
Про всі 17 тригерів + як їх використовувати ви точно не дізнаєтеся в ютубі. Окрім того, я ще даю багато практичної інформації, яку одразу зможете використати у роботі.
Не думаю, що тригери справді працюють в реалі(
На майстер-класі ви побачите реальні кейси компаній, які за допомогою тригерів збільшили свої продажі. Бо ж тригери — це просто чітке розуміння потреб/болю/бажань вашої аудиторії. Наприклад, страх не встигнути отримати свій примірник працює тоді, коли цільова аудиторія визначена правильно і є зацікавленою у даному продукті.
А дз буде?
Усі учасники отримують доступ до каналу «Чарівний пендель», де я надсилатиму практичні завдання.

На пакеті «Беру від життя все» ви протягом 7 днів отримуватимете завдання від мене, щоб закріпити пройдений матеріал. Як виконаєте фінальний тест, то отримаєте іменний сертифікат, що підтверджує ваше підвищення кваліфікації.
Цікаво, а як тригери використовують у рекламі і чи всі-всі використовують?
О так, реклами наповнені тригерами та інсайтами. Завдання рекламного ролика — звернути на себе увагу, щоб цей продукт зачіпився за якусь вашу емоцію, біль, досвід чи ідею та оселився у мозку. Наприклад, ви одного дня побачили сумку в інфлуенсера в сторіс (тригер авторитетності), потім десь на сітілайті в центрі міста з текстом, що ця сумка — це ознака приналежності до комʼюніті жінок, які цінують свою свободу та можливість бути тими, ким хочуть (тригер приналежності). Через кілька днів бачите рекламу з акційною ціною, яка діє тільки 24 години (тригер обмеженого часу) — і все, ви її купуєте.
Що говорять учасники попереднього потоку

Що говорять учасники попереднього потоку
Йти й хєрачити, щоб у Новому 2022 досягти тих цілей, які собі понаписували ще у грудні.

МК «Психологічні тригери: як непрямо мотивувати людей купувати?» —
це практичний 1,5-годинний інтенсив, де ви вивчите 17 тригерів та побачите приклади й одразу зможете застосувати їх у своїй роботі. Кожен вийде зі списаним блокнотом з ідеями для своїх проєктів.
І що далі?
Підпишіться на анонси Академії Копірайтингу, аби отримувати запрошення на безкоштовні події та отримувати промо коди
Ваше замовлення
Total: 
Ваше імя
Ваш Email
Ваш телефон
Промокод
Made on
Tilda