Академія Копірайтингу
Навчіться впливати на вибір споживачів через тонкощі нейрореклами, щоб вони обирали вас
Маркетингові штучки:
чому люди купують і як їм продавати?
Запис
Майстер-клас
Програма
Програма
Маркетингові штучки: маніпуляції чи відповідь на потреби?
Нейромаркетинг: як використовувати екологічно?
Як і на що люди реагують в рекламі?
Потреби людей: як фізіологія вирішує за нас.
Емоції в рекламі: коли працює негатив, а коли – позитив?
Причини, через які люди купують будь-що.
Як визначити справжні потреби наших клієнтів?
Зовнішній вплив на рішення про покупку.
Внутрішній вплив на рішення про покупку.
БОНУС. Сенсорний маркетинг: як рецептори змушують купувати.
Лекція буде практичною, все одразу на актуальних прикладах і кейсах. Поради як для онлайну, так і офлайну. Нудно не буде.
Онлайн-інтенсив
3 години
Принцип мікронавчання:
Для пакету «Беру від життя все»
Мікроуроки в телеграмі 1 тиждень
Фінальний тест
для перевірки засвоєння матеріалу
Сертифікат про проходження інтенсиву
Отримати
Засвоїти
Перевірити себе
Підтвердити
Станьте хакером мозку вашого клієнта і
продайте йому непомітно у рекламі
Все, що ви почуєте тут – це концентрат:
доведених результатів досліджень про поведінку людей;

найкрутішої інфи з великої наукової книги з прикладами та інших книг з маркетингу простою мовою;

– мого досвіду у копірайтингу та маркетингу;

– інсайтів з європейського та американського ринків.
Цей майстер-клас із психології маркетингу –
основи геніальної та дієвої реклами
Майстер-клас «Маркетингові штучки: чому люди купують і як їм продавати?» для вас, бо ви:
зможете краще відчувати та розуміти зміну потреб/запитів клієнта, щоб швидко приймати рішення та втримати їх біля себе.
Організатор подій/просторів/проєктів –
Копірайтер –
навчитеся «читати» потенційних клієнтів і одразу зрозумієте їхні потреби. Потім майстерно їх закриєте власними послугами та отримаєте ці замовлення.
Маркетолог/таргетолог
будете створювати ефективні рекламні макети, які будуть чіпляти ЦА. В результаті отримаєте високу конверсію креативів.
за допомогою нейромаркетингу та знань поведінки споживачів будете направляти їх до вас за покупками. Використаєте маркетингові штучки, які переманять клієнтів від ваших конкурентів.
Власник бізнесу/своїх проєктів –
Вартість
Лише 20
Лише 2
Безлім
∞ кількість місць
– запис 3-годинного онлайн-інтенсиву, після якого у вас спочатку голова горітиме від нових ідей, а потім – від відповідей клієнтів, які захочуть з вами співпрацювати;

– доступ до запису МК назавжди.
Отримуєте:
Гляну наживо, далі сам
Залишилося 21 із 45
– запис 3-годинного онлайн-інтенсиву, після якого у вас спочатку голова горітиме від нових ідей, а потім – від відповідей клієнтів, які захочуть з вами співпрацювати;

– доступ до запису МК назавжди.

– тиждень мікронавчання з повідомленнями від Єви, які закріплять пройдений матеріал;

– корисні додаткові матеріали, які можна отримати тільки на цьому МК;

– презентація;

– іменний сертифікат про підвищення кваліфікації видаємо у кінці тижневого навчання після проходження фінального тесту.
Отримуєте:
Беру від життя все
10% від продажів цього майстер-класу відправляємо на потреби ЗСУ та воронтерів
1600 грн
2100 грн
Маркетинг – це тонке мистецтво, а не продажі в лоб з благанням: «Купіть! Ну купіть хоть щось!»
Про знання, яких не вчать в Україні,
від спікера майстер-класу Єви Висоцької
Копірайтер-маркетолог, засновниця Академії Копірайтингу та Vysotska Studio.
Єва Висоцька
Вивчала копірайтинг і маркетинг на курсах в університеті Colorado (Business Writing) та у European School of Economics у Мадриді (Marketing). Там пройшла модуль «Поведінка споживачів», який вела викладачка-італійка, яка працювала зі світовими брендами та допомагала їм збільшувати продажі завдяки маркетинговим штучкам.
1 —
2 —
Навчалася за американською системою вивчення поведінки споживачів.
У Академії Копірайтингу постійно використовуємо маркетингові штучки, які легально і лояльно мотивують людей купувати.
3 —
Має знання, яких не вчать в Україні, і на цьому майстер-класі ними з вами поділиться
Для того, щоби торкнутися справжніх потреб і бажань людей, потрібно розуміти, як працює їхній мозок.
Як люди обирають та взаємодіють з продуктами.
Це оці всі дослідження, де когось опитують і виявляють нелогічні дії людей.
Академія Копірайтингу в цифрах
Нехай про вашу кваліфікацію розкажуть ваші результати.
студентів випустили
5 500
з них сертифіковані копірайтери
591
кожен другий студент заробляє під час навчання
2-й
найбільший заробіток студентки вже під час курсу
34 750 грн
Відповіді на ваші запитання
з мого директу:
Така складна назва, а якщо простіше, то про що цей майстер-клас?
Якщо коротко, то на цьому МК про маркетингові штучки ви навчитеся впливати на вибір клієнтів за допомогою маркетингових прийомчиків, щоб вони обирали вас, а не ваших конкурентів. Побачите реальні приклади, які підтверджують важливість знання поведінки споживачів, які збільшують продажі.
Я тільки вчуся, але хочу вміти продавати, як ти продаєш свої курси. Навчиш?
Ха-ха-ха! Дякую ❤️ Так, в Академії Копірайтингу ми використовуємо різні маркетингові фішки, й скажу вам, що досить успішно це робимо – на 11 потоці повного курсу було 49 студентів, а вже на 13 потоці через 9 місяців вже 95 студентів. Ми відстежуємо аналітику та тестимо різні підходи. Цей майстер-клас для вас – для розумних, бо ви ставите такі глибокі питання та не боїтеся йти за знаннями до тих, хто їм має і готовий ділитися.
Не розумію, якими емоціями краще наповнювати креативи: позитивними чи негативними?
Використовуйте як негативні емоції, так і позитивні. Коли краще і у яких випадках, я детально розказую на майстер-класі.
Хочу зрозуміти, як клієнти взаємодіють з моїм продуктом, бо поки все роблю пальцем в небо. Про це ви розкажете на мк?
І про це також. Після майстер-класу ви будете розуміти потреби/болі своєї ЦА, будете бачити пробіли у взаємодії та найважливіше – будете майстерно закривати потреби/болі клієнтів та стимулювати їх купувати ваш продукт/послугу без навʼязування.
Мені 3 години інтенсиву замало, щоб опрацювати всю інфу. Що можете запропонувати?
Для всіх студентів на пакеті «Беру від життя все» буде мікронавчання після майстер-класу. Протягом тижня ви отримуватимете від мене повідомлення з корисною інфою та завданнями, які закріплять отримані знання. 3 год інтенсиву – це класно, але 3 год інтенсиву + тиждень мікронавчання – це вибухова суміш, яка кардинально змінить ваш підхід до продажів.
Така складна назва, а якщо простіше, то про що цей майстер-клас?
Якщо коротко, то на цьому МК про маркетингові штучки ви навчитеся впливати на вибір клієнтів за допомогою маркетингових прийомчиків, щоб вони обирали вас, а не ваших конкурентів. Побачите реальні приклади, які підтверджують важливість знання поведінки споживачів, які збільшують продажі.
Я тільки вчуся, але хочу вміти продавати, як ти продаєш свої курси. Навчиш?
Ха-ха-ха! Дякую ❤️ Так, в Академії Копірайтингу ми використовуємо різні маркетингові фішки, й скажу вам, що досить успішно це робимо – на 11 потоці повного курсу було 49 студентів, а вже на 13 потоці через 9 місяців вже 95 студентів. Ми відстежуємо аналітику та тестимо різні підходи. Цей майстер-клас для вас – для розумних, бо ви ставите такі глибокі питання та не боїтеся йти за знаннями до тих, хто їм має і готовий ділитися.
Не розумію, якими емоціями краще наповнювати креативи: позитивними чи негативними?
Використовуйте як негативні емоції, так і позитивні. Коли краще і у яких випадках, я детально розказую на майстер-класі.
Хочу зрозуміти, як клієнти взаємодіють з моїм продуктом, бо поки все роблю пальцем в небо. Про це ви розкажете на мк?
І про це також. Після майстер-класу ви будете розуміти потреби/болі своєї ЦА, будете бачити пробіли у взаємодії та найважливіше – будете майстерно закривати потреби/болі клієнтів та стимулювати їх купувати ваш продукт/послугу без навʼязування.
Мені 3 години інтенсиву замало, щоб опрацювати всю інфу. Що можете запропонувати?
Для всіх студентів на пакеті «Беру від життя все» буде мікронавчання після майстер-класу. Протягом тижня ви отримуватимете від мене повідомлення з корисною інфою та завданнями, які закріплять отримані знання. 3 год інтенсиву – це класно, але 3 год інтенсиву + тиждень мікронавчання – це вибухова суміш, яка кардинально змінить ваш підхід до продажів.
Що говорять учасники попереднього потоку

Що говорять учасники попереднього потоку
Постійно акцентувати на логічних перевагах товару набридає. Для клієнта всі навколо стають однаковими, бо вибір став величезний. Треба боротися за увагу. Психологія споживачів дає сильні, але м'які інструменти маркетингу, щоб запам'ятатися та збільшити продажі.

Щоб так вміти, вам потрібні знання, які ви отримаєте на МК «Маркетингові штучки: чому люди купують і як їм продавати?».

Ще ви:
І що далі?
  • навчитеся розуміти потреби/болі споживачів, щоб закривати їх власним продуктом/послугою
  • зміните підхід до рекламних креативів і зробите їх «чіпляючими», а в результаті отримаєте збільшення продажів
  • знатимете, як закохати клієнта у свій продукт/послугу за допомогою маркетингових штучок, які природно виглядають та не відлякують їх.
Підпишіться на анонси Академії Копірайтингу, аби отримувати запрошення на безкоштовні події та отримувати промо коди
Ваше замовлення
Total: 
Ваше імя
Ваш Email
Ваш телефон
Промокод
Made on
Tilda