Практичний курс із копірайтингу та маркетингу
Навчіться писати тексти, щоби доносити цінність свого продукту та отримувати клієнтів
Слово.
Перегляньте коротке відео про курс
Тривалість 7 тижнів
Старт 16 вересня
Бізнес
Кому підходить курс?
Продаєте через інста-магазин
SMM-спеціалісти, маркетологи
Маєте свій бізнес
знайти хорошого копірайтера та в майбутньому делегувати це профі
D
виділитися серед мільйонів магазинчиків
переконати купити зараз, а не колись потім
C
B
привертати увагу потенційних клієнтів, а не відштовхувати сухими текстами
А
Для чого знання про копірайтинг бізнесу?
Подивіться на різницю:
Текст автора, коли просто треба написати текст, без цілей, без компетенцій:
Ми надаємо широкий спектр консалтингових послуг, які відповідають різноманітним запитам наших клієнтів. Працюємо оперативно, якісно та відповідально. Команда наших професіоналів здійснить будь-яке ваше побажання в оптимальні терміни.
Запорукою успіху вашої компанії стане наша професійна підтримка! Із переліком наших послуг ви можете ознайомитися у розділі "Послуги". Вас вразять наші приємні ціни та вигідні умови співпраці. Ми гарантуємо якісне та вчасне виконання роботи. Наша компанія вже давно на ринку і задовольнила багатьох клієнтів. Нам можні довіряти! Для того, аби замовити пакет наших послуг, залиште Ваш телефон і наш менеджер передзвонить вам. Дякуємо, що Ви з нами. Ми завжди раді Вам!
Текст, написаний зі знанням правил маркетингового тексту


"Оптима" — це консалтинг для підняття вашого бізнесу. Поліпшити сервіс у вашому ресторані? Вирішити проблему з набором працівників? Розібратися з горами документації? Що ж, це до нас.
Після оновлення вашого бізнесу та свіжого погляду ви будете зустрічати ревізорів та аудиторів із хлібом та сіллю, а не страхом.

Якщо ви відчуваєте, що самостійно вирішити проблему не вдається — наш менеджер уже чекає на ваш дзвінок. Консалтинг вирішує все. Ну, майже :)
Прочитали тільки перше речення, далі прогорнули
Зацікавилися, залишили заявку
Зацікавилися, залишили заявку
Тут ви навчитеся переконувати словом, доносити цінність продукту та підвищити свою вартість як маркетолога. Дізнайтеся, як зробити копірайтинг сильним інструментом у маркетингу та продажах.
Тут ви навчитеся переконувати словом, доносити цінність продукту та підвищити свою вартість як маркетолога. Дізнайтеся, як зробити копірайтинг сильним інструментом у маркетингу та продажах.
Курс, про який ви пошкодуєте,
що не пройшли раніше :)
100+ тем про копірайтинг та маркетинг для бізнесу
02
Навчитеся писати тексти, які продають, а не просто гарно звучать
01
Короткі відеоуроки до 20 хвилин із вільним графіком перегляду
04
Практична домашка на основі ваших проектів з детальною перевіркою
03
1000+ прикладів реальних текстів із розборами
06
Фокус на маркетинг і продажі
05
Про автора
Автор найбільшого українськомовного блогу з копірайтингу та воркбука "Copy Workbook".
За 3 роки роботи Vysotska Studio копірайтери написали більше 5000 текстів. За 2021 рік кількість клієнтів зросла на 30% порівняно з 2020.
Випустила 4000+ студентів з Академії Копірайтингу, 420 з яких стали сертифікованими копірайтерами та працюють на українському, англійському, польському, російському ринках.
Заснувала Академію Копірайтингу та Vysotska Studio у 22 роки із бюджетом 0 грн:
Вивчала копірайтинг і маркетинг в European School of Economics, Мадрид (Marketing) та на курсах в університеті Colorado (Business Writing).
Копірайтер-маркетолог із досвідом 8 років.
Єва Висоцька
Програма
Програма
Блок 0. Глибокі води копірайтингу
Результат:
знаєте, навіщо вам копірайтинг та який він буває

Теми:
  1. Що таке копірайтинг насправді? Навіщо він та як працює для бізнесу?
  2. Хто такий копірайтер? Що входить в його роботу?
  3. Які типи текстів пишуть копірайтери?

Блок 1. Підготовка до написання тексту
Результат:
Вмієте шукати та аналізувати доречну інформацію перед написанням тексту

Теми відео:

  1. Найважливіші запитання до вашого тексту
  2. Дослідження теми
  3. Вивчення продукту
  4. Як аналізувати цільову аудиторію
  5. Як аналізувати конкурентів
  6. Як використовувати ці дослідження та аналіз для написання тексту?
  7. Як почати писати текст? Синдром порожнього аркуша

БОНУС: Структурування та організація інформації для себе
Блок 2. Чистка непотрібного
Результат:
Позбулися аматорських помилок, почистили свої тексти від штампів та шаблонів, оцінок, канцеляризмів

Теми відео:

  1. Що таке штампи та оцінки? Чим заміняти?
  2. Очевидне та банальне
  3. Канцеляризми та офіціоз: як зняти із себе костюмчик депутата?
  4. Як позбутися словосміття?
  5. Що робить текст складним для сприйняття?
  6. Довгі та складні речення: як боротися?
  7. Дрібниці, які псують текст
  8. Милозвучність
  9. Візуальне оформлення тексту, типографіка
  10. Перевірка та редагування тексту

БОНУС: гайд із типографіки
Блок 3. Робимо текст переконливим. Основи копірайтингу
Ціль:
Зробити текст цікавим, зрозумілим та корисним.

Результат:
Текст уже відрізняється від 70% інших у мережі.

Теми відео:

  1. Структура тексту
  2. Як цікаво почати текст?
  3. Як створити заголовок-інтригу/гачок?
  4. Call-to-action: небанальне закінчення тексту/заклик до дії
  5. Інструменти й техніки переконання
  6. Як доносити вигоду та цінність?
  7. Як використовувати факти й цифри не нудно?
  8. Де шукати доречні порівняння та аналогії?
  9. Як продавати через сторітелінг? Три типи історій
  10. Як подавати відгуки клієнтів?
  11. Голос бренду: як обрати стиль тексту?

БОНУС: Як обрати, від якої особи писати текст?
БОНУС: Три готові схеми сторітелінгу


Блок 4. Типи маркетингових текстів
Результат:
розумієте відмінність та підходи у написанні 9 затребуваних типів текстів та вмієте писати їх так, аби на кожній платформі це давало результат

Теми відео:

Для SMM:
  1. Шапка профілю
  2. Пости для комерційного інстаграму
  3. Рекламні креативи для таргету

Для інших інтернет-платформ:
  1. Публікація в блог сайту
  2. Багатосторінковий сайт
  3. Лендинги і мультилендинги
  4. Email-розсилки
  5. Меседжі для чат-ботів
  6. Комерційна пропозиці

БОНУС: структура тексту розмовного відеоролика, що продає
Блок 5. Креативні техніки в тексті
Результат:
ваш текст стає небанальним, креативним, залучає читача та викликає емоції.


Теми відео:

  1. Де шукати ідеї для текстів?
  2. Джерела натхнення для роботи
  3. Як писати, коли немає натхнення?
  4. Креативно про некреативне: коли й бруківка змушує посміхатися
  5. Інсайти: як використовувати "життєве" у тексті?
  6. Креатив VS примітив: де межа?
  7. 5 вправ на розвиток креативності
БОНУС: що писати, коли взагалі немає інформації?
Блок 6. Робимо текст маркетинговим. Фішки професіоналів
Результат:
вмієте закохувати та продавати в тексті, торкатися серця цільової аудиторії та мотивувати зробити покупку якнайшвидше

Теми відео:

  1. Чому маркетингові фішки – це не маніпуляції та навіщо вони потрібні в тексті?
  2. 3 причини, чому люди купують і як це використати в тексті?
  3. Потреби аудиторії: як визначити реальні, а не поверхневі?
  4. Болі: як мотивувати клієнта вирішувати свою проблему з нашим продуктом?
  5. Емоції: як змусити читача сміятися, плакати, замислюватися тощо?
  6. Як опрацьовувати заперечення потенційного клієнта?
  7. Психологічні тригери: як використовувати екологічно?
БОНУС: схема підігріву аудиторії перед продажем
Блок 7. Базовий диджитал-маркетинг
Результат:
Розумієте, як працює маркетинг і що потрібно бізнесу для просування, володієте основними термінами та процесами

Теми відео:
  1. Маркетингові канали в інтернеті
  2. Маркетинг-система: загальна картина
  3. Топ базових понять і термінів
  4. Карта емпатії та канва ціннісної пропозиції: достукатися до дійсних потреб клієнта
  5. Customer Journey Map: який шлях проходить ваш клієнт?
  6. Воронка продажів і тексти для кожного її етапу
  7. Що таке УТП і оффер: як їх сформулювати?
  8. Як працює Facebook та Instagram?
  9. Що таке контент-план і як його сформувати?
  10. Контент-стратегія на мінімалках
  11. Ключові показники ефективності тексту

БОНУС: чекліст "20 непомітних маркетингових фішок"
Блок 8. Психологія та поведінка споживачів
Результат:
Тексти стають більш глибокими, ви працюєте із підсвідомістю аудиторії та екологічно використовуєте це для продажу

Теми відео:

  1. Як працює мозок споживача?
  2. Позитивні та негативні слова: як впливають на людину?
  3. Теорія поколінь: як звертатися до людей різного віку?
  4. Фокус мови: крихти нейролінгвістичного програмування
  5. Нейромаркетинг: база
  6. Стадії рішень клієнта
  7. Аудіальні, візуальні та кінестетичні прийоми в текста

БОНУС: Топ експериментів, які показують всю суть людей
Блок 9. Як делегувати копірайтинг?
Результат:
можете спокійно передавати роботу над текстом та отримувати бажаний результат від копірайтера без нервів

1. Де шукати класних копірайтерів?
2. Як побачити смарагд серед тисяч копірайтерів із бірж?
3. Правильне технічне завдання: як отримати від копірайтера те, що треба?
4. Як працювати з копірайтером у злагоді та комфорті? Бріфи, дедлайни, правки, комунікація
5. Як організувати систему контенту у компанії? Медіаплан
Блок 0. Глибокі води копірайтингу
Результат:
знаєте, навіщо вам копірайтинг та який він буває

Теми:
  1. Що таке копірайтинг насправді? Навіщо він та як працює для бізнесу?
  2. Хто такий копірайтер? Що входить в його роботу?
  3. Які типи текстів пишуть копірайтери?

Блок 1. Підготовка до написання тексту
Результат:
Вмієте шукати та аналізувати доречну інформацію перед написанням тексту

Теми відео:

  1. Найважливіші запитання до вашого тексту
  2. Дослідження теми
  3. Вивчення продукту
  4. Як аналізувати цільову аудиторію
  5. Як аналізувати конкурентів
  6. Як використовувати ці дослідження та аналіз для написання тексту?
  7. Як почати писати текст? Синдром порожнього аркуша

БОНУС: Структурування та організація інформації для себе
Блок 2. Чистка непотрібного
Результат:
Позбулися аматорських помилок, почистили свої тексти від штампів та шаблонів, оцінок, канцеляризмів

Теми відео:

  1. Що таке штампи та оцінки? Чим заміняти?
  2. Очевидне та банальне
  3. Канцеляризми та офіціоз: як зняти із себе костюмчик депутата?
  4. Як позбутися словосміття?
  5. Що робить текст складним для сприйняття?
  6. Довгі та складні речення: як боротися?
  7. Дрібниці, які псують текст
  8. Милозвучність
  9. Візуальне оформлення тексту, типографіка
  10. Перевірка та редагування тексту

БОНУС: гайд із типографіки
Блок 3. Робимо текст переконливим. Основи копірайтингу
Ціль:
Зробити текст цікавим, зрозумілим та корисним.

Результат:
Текст уже відрізняється від 70% інших у мережі.

Теми відео:

  1. Структура тексту
  2. Як цікаво почати текст?
  3. Як створити заголовок-інтригу/гачок?
  4. Call-to-action: небанальне закінчення тексту/заклик до дії
  5. Інструменти й техніки переконання
  6. Як доносити вигоду та цінність?
  7. Як використовувати факти й цифри не нудно?
  8. Де шукати доречні порівняння та аналогії?
  9. Як продавати через сторітелінг? Три типи історій
  10. Як подавати відгуки клієнтів?
  11. Голос бренду: як обрати стиль тексту?

БОНУС: Як обрати, від якої особи писати текст?
БОНУС: Три готові схеми сторітелінгу


Блок 4. Типи маркетингових текстів
Результат:
розумієте відмінність та підходи у написанні 9 затребуваних типів текстів та вмієте писати їх так, аби на кожній платформі це давало результат

Теми відео:

Для SMM:
  1. Шапка профілю
  2. Пости для комерційного інстаграму
  3. Рекламні креативи для таргету

Для інших інтернет-платформ:
  1. Публікація в блог сайту
  2. Багатосторінковий сайт
  3. Лендинги і мультилендинги
  4. Email-розсилки
  5. Меседжі для чат-ботів
  6. Комерційна пропозиці

БОНУС: структура тексту розмовного відеоролика, що продає
Блок 5. Креативні техніки в тексті
Результат:
ваш текст стає небанальним, креативним, залучає читача та викликає емоції.


Теми відео:

  1. Де шукати ідеї для текстів?
  2. Джерела натхнення для роботи
  3. Як писати, коли немає натхнення?
  4. Креативно про некреативне: коли й бруківка змушує посміхатися
  5. Інсайти: як використовувати "життєве" у тексті?
  6. Креатив VS примітив: де межа?
  7. 5 вправ на розвиток креативності
БОНУС: що писати, коли взагалі немає інформації?
Блок 6. Робимо текст маркетинговим. Фішки професіоналів
Результат:
вмієте закохувати та продавати в тексті, торкатися серця цільової аудиторії та мотивувати зробити покупку якнайшвидше

Теми відео:

  1. Чому маркетингові фішки – це не маніпуляції та навіщо вони потрібні в тексті?
  2. 3 причини, чому люди купують і як це використати в тексті?
  3. Потреби аудиторії: як визначити реальні, а не поверхневі?
  4. Болі: як мотивувати клієнта вирішувати свою проблему з нашим продуктом?
  5. Емоції: як змусити читача сміятися, плакати, замислюватися тощо?
  6. Як опрацьовувати заперечення потенційного клієнта?
  7. Психологічні тригери: як використовувати екологічно?
БОНУС: схема підігріву аудиторії перед продажем
Блок 7. Базовий диджитал-маркетинг
Результат:
Розумієте, як працює маркетинг і що потрібно бізнесу для просування, володієте основними термінами та процесами

Теми відео:
  1. Маркетингові канали в інтернеті
  2. Маркетинг-система: загальна картина
  3. Топ базових понять і термінів
  4. Карта емпатії та канва ціннісної пропозиції: достукатися до дійсних потреб клієнта
  5. Customer Journey Map: який шлях проходить ваш клієнт?
  6. Воронка продажів і тексти для кожного її етапу
  7. Що таке УТП і оффер: як їх сформулювати?
  8. Як працює Facebook та Instagram?
  9. Що таке контент-план і як його сформувати?
  10. Контент-стратегія на мінімалках
  11. Ключові показники ефективності тексту

БОНУС: чекліст "20 непомітних маркетингових фішок"
Блок 8. Психологія та поведінка споживачів
Результат:
Тексти стають більш глибокими, ви працюєте із підсвідомістю аудиторії та екологічно використовуєте це для продажу

Теми відео:

  1. Як працює мозок споживача?
  2. Позитивні та негативні слова: як впливають на людину?
  3. Теорія поколінь: як звертатися до людей різного віку?
  4. Фокус мови: крихти нейролінгвістичного програмування
  5. Нейромаркетинг: база
  6. Стадії рішень клієнта
  7. Аудіальні, візуальні та кінестетичні прийоми в текста

БОНУС: Топ експериментів, які показують всю суть людей
Блок 9. Як делегувати копірайтинг?
Результат:
можете спокійно передавати роботу над текстом та отримувати бажаний результат від копірайтера без нервів

1. Де шукати класних копірайтерів?
2. Як побачити смарагд серед тисяч копірайтерів із бірж?
3. Правильне технічне завдання: як отримати від копірайтера те, що треба?
4. Як працювати з копірайтером у злагоді та комфорті? Бріфи, дедлайни, правки, комунікація
5. Як організувати систему контенту у компанії? Медіаплан
Бонуси
Вартість окремо: 12 000 грн
Прямі ефіри від спеціалістів-практиків у суміжних сферах
Вартість окремо: 1500 грн
Майстер-клас
"Як створити прототип лендингу"
Вартість окремо: 3000 грн
10-ий блок "Методи просування в інстаграмі. Основи SMM"
0 грн
16 500
Натисніть, щоб відкрити
Кейси
@sinful.magdalena
Маґдалена-Ольга
Підняла свою ціну як смм-спеціалістка на 50% і швидко відбила курс.
Смм-менеджерка, веде кілька проєктів. Любить писати. Через постійні правки пішла на курс, щоб підтягнути знання.
Точка Б
Точка А
@tanya.sviteljsjka
Тетяна
Написала маркетинговий пост у робочому інстаграмі — отримала того ж дня замовлень на 3500 грн.
Працює косметологом, пробує вести особистий блог, щоб продавати свої послуги через інстаграм.
Точка Б
Точка А
@belle_library
Поліна
Завдяки знанням з курсу Поліна налагодила комунікацію з гостями. В результаті соцмережі ресторанів стали добре продавати, хоча в сфері SMM це завжди найважчий сегмент. Гості задоволені, а замовники – ще більше.

Вона перестала боятися оцінювати себе та свою роботу і позбавляється потроху свого синдрому самозванця.
Маркетологиня, веде сторінки трьох ресторанів, два з яких є великими і популярними у Запоріжжі.
Точка Б
Точка А
Точка Б
Точка А
@infinite_madness
Олена
Після курсу почала використовувати у постах і креативах сторітелінг, психологічні тригери, закривати болі клієнтів і показувати цінності салону краси. Активність на сторінці різко пішла вгору, приходять нові клієнти саме з інстаграму.
Смм-менеджерка, має кілька постійних клієнтів, сторінки яких веде вже більше року. До курсу мала великі проблеми з придумуванням тем і їхнім розкриттям. Вважала всі свої пости нудними. Активність на сторінці салону, який веде, була невеликою.
Вартість
Лише 20
+ Перевірка домашки від куратора
Доступ до курсу на 6 місяців
Сертифікат
Домашні завдання
Шаблони, чеклісти для роботи
Прямі ефіри з Євою та кураторами курсу
Відеоуроки на 100+ тем
Ізі старт
Лише 2
+ Окремий чат з Євою
+ 2 маркетингові консультації
+ Особисте доведення до результату
+ Друкований робочий зошит "Copy Workbook"
Перевірка домашки від Єви
Доступ до курсу назавжди
Сертифікат
Домашні завдання
Шаблони, чеклісти для роботи
Прямі ефіри з Євою та кураторами курсу
Відеоуроки на 100+ тем
Менторство
Єви
Безлім
Доступ до курсу на 2 місяці
Сертифікат
Домашні завдання
Шаблони, чеклісти для роботи
Прямі ефіри з Євою та кураторами курсу
Відеоуроки на 100+ тем
Тільки подивитися
15/40 вільних місць
∞ кількість місць
1/5 вільних місць
12 000 грн
4 000 грн
8 000 грн
7 000 грн
11 000 грн
15 000 грн
Залишити заявку
Вам зателефонує наш менеджер
Консультація з менеджером безкоштовна
Зв'язатися з куратором
Ви тільки задумалися,
а ми вже відповіли
Чому курс такий дорогий?
А скільки, на вашу думку, мають коштувати практичні знання? Наші студенти навіть устигають окупати вартість курсу вже під час навчання.

У середньому ви витрачаєте до 200 грн на день, навчаючись на курсі. А можете купити на ці гроші каву і круасан. Що обираєте?
А можна якось без кредитів?
У нас є кілька варіантів оплати частинами:

Оплата частинами від ПриватБанку, Монобанку чи Ощадбанку. Ви обираєте кількість платежів і сплачуєте всю суму впродовж чотирьох місяців.

Оплата частинами від Академії Копірайтингу на 1 місяць. Бронюєте зараз, потім 50% від залишку сплачуєте до 15/09, решта 50% — до 15/10. Без нарахування відсотків.

Для погодження варіантів оплати частинами звертайтеся до координатора курсу.
А якщо в мене немає часу навчатися?
Час у нас завжди є. Це питання пріоритетів: витратите ви його на те, щоб поскролити беззмістовні фото друзів в інстаграмі, чи подивитеся кілька уроків із курсу на день. Але в другому варіанті у вас буде ще й можливість почати заробляти на знаннях, які ви отримаєте під час перегляду уроків.
Чому так довго вчитись?
7 тижнів — це точно менше, ніж 4 роки бакалаврату. Ми проти нудних і непотрібних теоретичних лекцій. На курсі будуть тільки концентровані знання, які ви зможете з першого уроку застосовувати на практиці та вже працювати на проєктах.

Це курс із копірайтингу і маркетингу, а останнього потрібно постійно вчитися й оновлювати знання.
А це точно збільшить дохід? Знаю, що в інстаграмі важливі фото, а в підписах можна й характеристики товару просто перерахувати.
Так, власники бізнесу, які працюють всліпу, без ґрунтовних знань маркетингу та психології, так і пишуть під фото лише характеристики товарів. Але чи справді вони зацікавлені у збільшенні продажів? Це питання. На курсі ви отримаєте знання, які ви вже з першого тижня навчання використаєте на практиці та підвищите середній чек.
Тексти писати — це точно необхідно мені для росту бізнесу?
Справді?! А як бізнес комунікує зі своїми споживачами? Тільки за допомогою текстів. За допомогою текстів, які продають. А для цього треба: проаналізувати цільову аудиторію, конкурентів, вибудувати структуру тексту, написати заголовок, який зачепить клієнта, використати маркетингові техніки, психологічні прийоми, придумати влучний заклик до дії. Усе ще не виглядає як інструмент продажу? Тоді перечитайте програму курсу ще раз.
Щоб написати сильний текст, потрібен талант. У мене його немає.
Ні, талант тут не потрібен. Тільки 1-2 години на день і бажання розвивати свій бізнес. Я за 2 місяці навчу вас писати маркетингові тексти, наповнювати емоціями свої пости та придумувати креативні підписи до вашого продукту.
Ой, маркетинг — то все маніпуляції та впарювання. Я таким не займаюсь.
Це ваше життя і ви обираєте: мати магазин просто, щоб мати, чи розвивати бізнес і шукати шляхи до серця (і гаманця) клієнта. Якщо друге, то закриття болю/проблеми чи здійснення мрії підписників — це про турботу та користь. Наступний етап взаємовідносин — вони у вас купують. Не навпаки.
Для моєї ніші основне — візуал. Тексти — це для інших.
Ви бачили сторінки конкурентів? У них такі ж милі картинки й відсутність якісного тексту. Потрібно чимось вирізнитись, щоб переманити їхніх клієнтів собі. От тут у гру вступають тексти — розказуєте чуттєву історію створення бренду, сторітелінг про найбільший факап, серію постів про цікаві фішки, лайфхаки, переваги вашого продукту. Люди купують у людей і саме тексти створюють відчуття турботи й тепла.
Мені потрібно тільки таргет запускати, із текстами я не маю справи.
Зараз так, а через пів року, рік? Хочете розвиватись у своїй справі, то здобувайте суміжні навички — збільшите свій чек і піднімете кваліфікацію. Коли наступного разу клієнт запропонує ще й креативчик класний написати, ви без страху погодитесь, бо на курсі навчилися писати рекламні тексти.
Я маркетолог, а для текстів я наймаю копірайтера.
А кваліфікацію копірайтера як перевірите, коли не маєте глибоких знань про тексти? Навпомацки? Слабкі тексти = злив бюджету. А потім ви дивуєтесь, що реклама не працює. Спочатку впевніться, що всі люди в команді — профі у своїй справі, а для цього й потрібно вам навчитися писати тексти, щоб знайти крутого копірайтера в натовпі псевдоспеціалістів.
Чому курс такий дорогий?
А скільки, на вашу думку, мають коштувати практичні знання? Наші студенти навіть устигають окупати вартість курсу вже під час навчання.

У середньому ви витрачаєте до 200 грн на день, навчаючись на курсі. А можете купити на ці гроші каву і круасан. Що обираєте?
А можна якось без кредитів?
У нас є кілька варіантів оплати частинами:

Оплата частинами від ПриватБанку, Монобанку чи Ощадбанку. Ви обираєте кількість платежів і сплачуєте всю суму впродовж чотирьох місяців.

Оплата частинами від Академії Копірайтингу на 1 місяць. Бронюєте зараз, потім 50% від залишку сплачуєте до 15/09, решта 50% — до 15/10. Без нарахування відсотків.

Для погодження варіантів оплати частинами звертайтеся до координатора курсу.
А якщо в мене немає часу навчатися?
Час у нас завжди є. Це питання пріоритетів: витратите ви його на те, щоб поскролити беззмістовні фото друзів в інстаграмі, чи подивитеся кілька уроків із курсу на день. Але в другому варіанті у вас буде ще й можливість почати заробляти на знаннях, які ви отримаєте під час перегляду уроків.
Чому так довго вчитись?
7 тижнів — це точно менше, ніж 4 роки бакалаврату. Ми проти нудних і непотрібних теоретичних лекцій. На курсі будуть тільки концентровані знання, які ви зможете з першого уроку застосовувати на практиці та вже працювати на проєктах.

Це курс із копірайтингу і маркетингу, а останнього потрібно постійно вчитися й оновлювати знання.
А це точно збільшить дохід? Знаю, що в інстаграмі важливі фото, а в підписах можна й характеристики товару просто перерахувати.
Так, власники бізнесу, які працюють всліпу, без ґрунтовних знань маркетингу та психології, так і пишуть під фото лише характеристики товарів. Але чи справді вони зацікавлені у збільшенні продажів? Це питання. На курсі ви отримаєте знання, які ви вже з першого тижня навчання використаєте на практиці та підвищите середній чек.
Тексти писати — це точно необхідно мені для росту бізнесу?
Справді?! А як бізнес комунікує зі своїми споживачами? Тільки за допомогою текстів. За допомогою текстів, які продають. А для цього треба: проаналізувати цільову аудиторію, конкурентів, вибудувати структуру тексту, написати заголовок, який зачепить клієнта, використати маркетингові техніки, психологічні прийоми, придумати влучний заклик до дії. Усе ще не виглядає як інструмент продажу? Тоді перечитайте програму курсу ще раз.
Щоб написати сильний текст, потрібен талант. У мене його немає.
Ні, талант тут не потрібен. Тільки 1-2 години на день і бажання розвивати свій бізнес. Я за 2 місяці навчу вас писати маркетингові тексти, наповнювати емоціями свої пости та придумувати креативні підписи до вашого продукту.
Ой, маркетинг — то все маніпуляції та впарювання. Я таким не займаюсь.
Це ваше життя і ви обираєте: мати магазин просто, щоб мати, чи розвивати бізнес і шукати шляхи до серця (і гаманця) клієнта. Якщо друге, то закриття болю/проблеми чи здійснення мрії підписників — це про турботу та користь. Наступний етап взаємовідносин — вони у вас купують. Не навпаки.
Для моєї ніші основне — візуал. Тексти — це для інших.
Ви бачили сторінки конкурентів? У них такі ж милі картинки й відсутність якісного тексту. Потрібно чимось вирізнитись, щоб переманити їхніх клієнтів собі. От тут у гру вступають тексти — розказуєте чуттєву історію створення бренду, сторітелінг про найбільший факап, серію постів про цікаві фішки, лайфхаки, переваги вашого продукту. Люди купують у людей і саме тексти створюють відчуття турботи й тепла.
Мені потрібно тільки таргет запускати, із текстами я не маю справи.
Зараз так, а через пів року, рік? Хочете розвиватись у своїй справі, то здобувайте суміжні навички — збільшите свій чек і піднімете кваліфікацію. Коли наступного разу клієнт запропонує ще й креативчик класний написати, ви без страху погодитесь, бо на курсі навчилися писати рекламні тексти.
Я маркетолог, а для текстів я наймаю копірайтера.
А кваліфікацію копірайтера як перевірите, коли не маєте глибоких знань про тексти? Навпомацки? Слабкі тексти = злив бюджету. А потім ви дивуєтесь, що реклама не працює. Спочатку впевніться, що всі люди в команді — профі у своїй справі, а для цього й потрібно вам навчитися писати тексти, щоб знайти крутого копірайтера в натовпі псевдоспеціалістів.
Пройдіть тест «Чи моєму бізнесу треба копірайтинг?», щоб дізнатись, як швидко вам потрібно бігти на цей курс. І чи потрібно вже зараз.
Тест «Чи моєму бізнесу треба копірайтинг?»
Made on
Tilda