Опануйте навички просування онлайн за 1 місяць разом із менторами, які допоможуть отримати результат вже під час навчання
Новий формат: менторський курс
Початок:
12 травня
Маркетинг-порятунок
у кризу
*Для тих, кому теж важко, але треба вставати на ноги
Якщо лінь читати весь сайт. Найголовніше:
Живі лекції щодо актуальних методів комунікації та просування бізнесу в умовах кризи.
01
Більшість працюють в основному з малим і середнім бізнесом, але й мають кейси з відомими брендами. Знають, як живеться маленьким підприємцям, що потрібно на їхньому етапі та як масштабуватися
Усі спікери – практики
02
Стратегії антикризового маркетингу
03
Зможете генерувати та обговорювати ідеї у ком'юніті. Ментор буде направляти, колеги – підтримувати.
Групова практика в командах
04
Як і раніше, все навчання було і буде проводитись тільки українською мовою.
Навчання українською від українських експертів
05
Для тих, хто вже має знання в маркетингу — це буде можливість підвищити свою кваліфікацію
Можете отримати сертифікат
06
Робота над тріо: продукт, маркетинг, продажі
Не просто вивчаємо, а й відразу працюємо над вашим запитом і ви продаєте
Програма курсу:
Тиждень 1. Внутрішній стан. Аналіз аудиторії. Адаптація продукту

Результат:
  • Знаєте, як морально триматися в кризу та не опускати руки
  • Розумієте, як шукати та аналізувати свою аудиторію через об'єктивні дослідження, а не свої здогадки
  • Вмієте адаптувати продукт під нові умови та сформувати чітке позиціонування

Теми уроків та матеріалів:
  1. Як морально триматися в кризу та не опускати руки (ефір з психотерапевтом)
  2. Навіщо робити маркетингові дослідження? (відео)
  3. Як аналізувати цільову аудиторію? (відео)
  4. Як аналізувати конкурентів? (відео)
  5. Як використовувати результати своїх досліджень у маркетингу? (відео)
  6. Як адаптувати свій продукт у кризу? (ефір із маркетологом)
+ робота в групі (зідзвон)
    Тиждень 2. Основи комплексного та social media маркетингу

    Результат
    :
    • Хаос в голові перетворюється на чітке розуміння етапів, термінів та інструментів онлайн-маркетингу в кризу
    • Розумієте, як використовувати соцмережі для збільшення лояльності та охоплення бренду (відповідно, й продажів)
    • Знаєте основи маркетингу і це вас мотивує робити впевнені та усвідомлені кроки у просуванні щодня

    Теми уроків та матеріалів:
    1. Маркетингові канали в інтернеті (відео)
    2. 5 основ та принципів маркетингу, який продає навіть у кризу (ефір із маркетологом)
    3. Топ базових понять і термінів (відео)
    4. Карта емпатії та канва ціннісної пропозиції: достукатися до дійсних потреб клієнта (відео)
    5. Customer Journey Map: який шлях проходить ваш клієнт? (відео)
    6. Воронка продажів і тексти для кожного її етапу (відео)
    7. Що таке УТП і оффер: як їх сформулювати? (відео)
    8. Маркетинг у соцмережах: розвіювання міфів та дієві інструменти досягнення цілей (ефір із маркетологом)
    9. Що таке контент-план і як його сформувати? (відео)
    10. Контент-стратегія на мінімалках (відео)

    БОНУС: Ключові показники ефективності тексту (відео)

    + робота в групі (зідзвон)
    Тиждень 3. Таргет і продажі

    Результат:

    • Вмієте правильно запустити рекламу завдяки простим інструментам та розумінню алгоритмів таргету в соцмережах
    • Можете створити макет із меседжами, які продають навіть з мінімальним бюджетом
    • Розумієте, як продавати у переписці ненав'язливо

    Теми уроків та матеріалів:

    1. Як самостійно налаштувати таргет у Instagram та Facebook? (прямий ефір із таргетологом)
    2. Як написати текст для таргетованої реклами? (відео)
    3. Call-to-action: небанальне закінчення тексту/заклик до дії (відео)
    4. Як продавати у переписці ненав'язливо? (прямий ефір із спеціалістом із продажів)

    БОНУС: Як подавати відгуки клієнтів у контенті? (відео)

    + робота в групі (зідзвон)
    Тиждень 4. Копірайтинг. Реклама в Google

    Результат:
    • Розумієте, як донести цінність свого продукту в умовах низької платоспроможності клієнтів
    • Знаєте, як використовувати інструменти Google Ads та налаштувати свою рекламу з комфортним бюджетом
    • Вмієте переконати потенційного клієнта у тексті та викликати довіру

    Теми уроків та матеріалів:

    1. Психологічні тригери у тексті без тиску на людей (відео)
    2. Найважливіші запитання до вашого тексту (відео)
    3. Інструменти й техніки переконання у тексті (відео)
    4. Як доносити вигоду та цінність? (відео)
    5. Як завчасно опрацьовувати заперечення потенційного клієнта? (відео)
    6. Болі: як мотивувати клієнта вирішувати свою проблему з нашим продуктом?
    7. Як обирати доречні теми для контенту? (прямий ефір з копірайтером-маркетологом)
    8. Як самостійно налаштувати рекламу в Google? (прямий ефір з маркетологом)

    БОНУС: Як продавати через сторітелінг? 3 типи історій

    + стратегічна сесія та презентація своїх планів групі
    Ваші ментори
    Тренер з продажів

    Лекція "Як продавати в переписці ненав'язливо?"
    Маркетолог, копірайтер, засновниця Академії Копірайтингу

    Відеоуроки та лекція "Як обрати доречні теми для контенту?"
    Психотерапевт

    Лекція "Як морально триматися в кризу та не опускати руки?"
    засновниця маркетингової агенції Ruden agency, співзасновниця проекту в підтримку украінських брендів "RAZOM"

    Лекція "5 основ та принципів маркетингу, який продає навіть у кризу"
    Незалежний екстерт із таргетованої реклами

    Лекція "Як самостійно налаштувати таргет у Instagram та Facebook?"
    комунікаційний стратег, бренд-дизайнер, засновниця креативного проекту MAVAPROJECT та оналйн-медіа «ПРОМІНЬ»

    Лекція "Як адаптувати свій продукт у кризу?"
    засновник агентства BRO: та CMO мережі Ябко

    Лекція "Маркетинг у соцмережах: розвіювання міфів та дієві інструменти досягнення цілей"
    Валентина Лаєвська
    Спеціаліст із налаштування контекстної реклами у мережі Varus

    Лекція "Як самостійно налаштувати рекламу в Google?"
    Єва Висоцька
    Маркетолог, копірайтер, засновниця Академії Копірайтингу
    • Відкрила свою студію копірайтингу в 22 роки з бюджетом 0 грн
    • Вивчала копірайтинг і маркетинг у European School of Economics у Мадриді (Marketing) та на курсах в університеті Colorado (Business Writing)
    • Працює віддалено з різних країн світу (Португалія, Кіпр, Африка, Мексика, зараз – Іспанія)
    • Авторка найбільшого українськомовного блогу про копірайтинг і маркетинг українською мовою
      Олександр Мухін
      Тренер з продажів та перемовин
      • Автор і тренер інтенсивного з продажу для спільноти SalesHero (понад 10 000 учасників)
      • Автор першого в Україні та СНД онлайн-курсу з продажам для фрілансерів та digital-фахівців: «the Wolf of Web street»
      • Клієнти: ПриватБанк, AJAX Systems, MasterCard, TemplateMonster, Ощадбанк, SmartTender, Logity, SmartUrban, T.H.E. Capital та DOK.ua
      • Найбільша особиста угода у В2С - $30 000
        Найбільша особиста угода у В2В - € 50 000
      • За 2021 рік навчив понад 1700 спеціалістів.
      • Виступав у бізнес-клубах та спільнотах: Sales Hero, Young Business Club, Unit School of Business, The Owners Club, Invest Hub, Фонд Кличка, Освітній Хаб міста Києва, Коучинг Клуб, JCI
        Анна Рудень
        засновниця маркетингової агенції Ruden agency, співзасновниця проекту в підтримку украінських брендів " RAZOM"
        • У портфоліо спікера успішні співпраці з ТМ Novellina, ТМ LOVI, ТМ Масляна, ТМ Пан Курчак та інші, що спеціалізуються на реалізації продукції, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.
        • Ruden Agency - маркетингова агенція повного циклу: від концепції бренду до результатів продажів.
        • За 4 роки на ринку реалізовано понад 250 проектів, серед яких є вдалі кейси з брендингу та ребрендингу послуг і товарів компаній, що виходять на новий ринок.
        Ліла Висоцька
        Практикуючий психолог / травматерапевт
        • Магістр психології
        • Консультант з короткотермінової психотерапії BSFT
        • Консультант EMDR
        • Член Національної психологічної асоціації України
        • 2000 годин консультацій та роботи в терапевтичних групах
        • 100 годин особистої терапії
        • 50 годин особистої супервізії
        Марина Павлюк
        комунікаційний стратег, бренд-дизайнер, засновниця креативного проекту MAVAPROJECT та оналйн-медіа «ПРОМІНЬ»
        • 9 років в маркетингу і сотні годин в комунікації
        • Працювала з блогерами: Міла Бараєва (@mila_baraeva), Роман Салабай (@roman_salabay), Аліна Френдій (@alina_frendiy), Петро Заставний (@petro_zstvn), Уля Станіславська (@lastanislavska), Соня Медвідь (@soniamedvid) та інші.
        • Працювала з компанією Subaru, підприємцями та спеціалістами з різних країн світу Франція, Швеція, Німеччина, Англія, Тайланд і т.д.)
        • Вивчала маркетинг по програмі Калифорнійського університету в Девісі та графічний дизайн від Каліфорнійського інституту мистецтв
        • 5 років в менеджменті на позиції керівника

        Кейси:

        Починайючий smm-менеджер (не можу вказувати імя)

        Точка «А»
        • терія, яка не накладалась на реальні запити клієнтів
        • не чітко сформовані послуги
        • відсутність плану комунікації
        • постійний дискомфорт менеджера та замовника
        • зрив дедлайнів
        Точка «Б»
        • менеджерка вміє аналізувати запит та після первинної консультації надавати персоналізовані послуги своїм клієнтам
        • менеджерка скоротила витрату часу на недоцільні діалоги завдяки розробленій системі, що зменшило напругу
        • дотримання дедлайнів
        • правильне планування дало можливість вести паралельно 2 проекти, замість 1го

        Фітнес-тренер, нутріціолог, власниця спорт-комплексу в Білій Церкві (@zovi_menia_valery)

        Точка «А»
        • спортивний-комплекс паралізований бізнес
        • кількість клієнтів зменшилась
        • послуги не релевантні ситуації
        • мінімальна присутність в соціальних мережах
        Точка «Б»
        • ком'юніті клубу відчували себе на карантині поруч зі своїми любимими тренерами завдяки виходу в інстаграм
        • працівники клубу отримали зрозумілий план дій та оплату на період карантину
        • програми Валеріі і безкоштовні тренування стали настільки бажаними, що трансформувались в курс

        Бренд одягу NORM (@norm.clo)

        Задачі:
        • вивести бренд на ринок після тривалої паузи в період пандемії
        Результат:
        • Бренд успішно продовжив свою діяльність, опрацювавши все та навіть створив нову універсальну колекцію.

        Львівський Міжнародний Симфонічний Оркестр (@insolviv_orchestra)

        Задачі:
        • популяризація і вихід на нові аудиторії
        • комплесна присутність в соціальних мережах
        Результат:
        • опрацювали брендбук та визначились з інструментами, які потрібно ефективно використовувати в точках контакту
        • прописали групи цільових слухачіів та поціновувачів
        • повністю промонітори всі соціальні мережі та контент, визначились з основними медіа та дооформленням кожної в брендовій стилістиці Оркестру для впізнаваності
        • схематично відтворити шляхи дотику з контентом для подальшого тестінгу
        • підібрали теми та формати контенту для охоплення більшої аудиторії та популяризації
        Ольга Поліщук
        Маркетолог з психологічною освітою та викладач таргетованої реклами і маркетингу
        • За моїми плечима досвід роботи керівником маркетингових відділів та таргетологом у проектах українського шоу-бізнесу: Дмитро Карпачов, Оля Полякова, Кирило Куницький, муз.група Руки Вверх, сервіс Інтернет Білет, мережа студій лазерної епіляції Laser Estetics.
        • Офіційний партнер Facebook
        • До війни, керівник відділу маркетингу в AVS agency.
        • Працюю з рекламним бюджетом — 135 000 $ на місяць.
        • Вклала більше 15 000 $ у своє навчання.
        • Викладач таргетованої реклами та маркетингу на курсах Кирила Куницького та Дмитра Карпачова.
        • Методолог та автор програми курсу з таргету у відомій онлайн школі України (не можу вказувати назву).
        • Засновниця власного індивідуального Наставництва з таргетованої реклами, маркетингу та автоматизації воронок продажів.
        • Автор курсу «Просування з 0» для підприємців Чеської Республіки (мова курсу чеська).

        Кейси

        The EngL - проект з вивчення англійської мови

        Точка А

        • 760 підписників
        • Бажання розвивати сторінку як особистий бренд
        • Зародження проекту, до 10 учнів навчаються, засновниця сама проводить навчання
        • Вартість підписника 27 грн
        Точка Б
        • 4903 підписника
        • Особистий бренд проекту, якому довіряють
        • В місяць стабільно навчається 50+ студентів
        • Велика команда менторів та тічерів
        • Вартість підписника 9 грн

        Студія лазерної епіляції Laser Estetics

        Точка А
        • 10 студій по Україні
        • Середня вартість заявки по студіях 13$
        Точка Б
        • +3 нові студії за 2 місяці спільної роботи
        • Середня вартість заявки 4$
        • Розробила чат-бот, який конвертує заявки в клієнтів поки менеджери відпочивають

        Сервіс Інтернет Білет

        Точка А
        Ціль - розвинути міста де сервіс найменш популярнийвартість продажу в межах 1$

        Точка Б
        • На всі заходи розкуплені місця
        • Вартість продажу у найменш популярних містах України - 0,60-0,80$
        • У найбільш популярних містах - 0,18 - 0,35$

        Проект Дмитра Карапачова Young Profi School

        Точка А

        • Я таргетолог на проекті, ціль тримати ціну лідів в межах 8$

        Точка Б
        • Я головний маркетолог проекту.
        • Змінила структуру отримання заявок і їх обробки.
        • Змінили всі сайти (їх більше 50).
        • Ціна ліда в межах 5$
        Валентина Лаєвська
        Спеціаліст із налаштування контекстної реклами у мережі Varus
        Працювала у кампаніях Philips, VARUS

        Кейс

        VARUS - послуга доставки продуктів

        Завдання:
        • З нуля запустити рекламу на новий проект - доставка продуктів від VARUS, потрібно було підняти впізнаваність послуги серед клієнтів оффлайн магазинів та серед тих людей, які обирають доставку від конкурентів
        • Запустити YT, КМС, пошукові та торгові кампанії
        Результат:
        • Перший місяць ROAS =400%
        • За 9 місяців вийшли на ROAS = 1000%
        Тарас Братченко
        СЕО креативного SMM агентства BRO та CMO Ябко
        • Спеціалізуюсь на стратегії комунікацій та створенні креативних кампаній.
        • СЕО креативного SMM агентства BRO
        • CMO Ябко
        • Працюю із такими брендами як Лімо, Philadelphia, Marengo, Galicia, ProCheese, Ябко та інші.

        Кейси
        Більшість кейсів із цифрами спікер не може показати через договір про конфіденційність
        З такими брендами співпрацювали наші ментори:

        Кому підходить курс?
        Власник малого бізнесу

        Якщо хочете адаптуватися під ринок та отримати основи маркетингу, щоби повернути попередній заробіток та збільшити його
        SMM-спеціаліст

        Якщо хочете вирости у маркетингу та давати клієнту більше, аби він був щасливий наймати вас навіть у кризу
        Копірайтер

        Якщо хочете вирости до маркетолога та розширити список своїх послуг для заробітку в складних умовах
        Експерт чи фрилансер

        Якщо боїтеся брати гроші за свою роботу і не знаєте як адаптувати свій продукт під нові умови
        Формат навчання
        Живих ефірів

        Інтерактивні, практичні онлайн-уроки з менторами двічі на тиждень по 60 хв (записи будуть)
        8
        Відеоуроків

        Кожного тижня будуть короткі, концентровані відео до 20 хв з основ маркетингу та копірайтингу
        29
        Практичні домашки

        Завдання, які допоможуть застосувати знання в своїй роботі вже під час курсу. Жодних уявних проектів.
        3
        Групові брейншторми та стратегічна сесія

        Практика у групі з 10 людей з менторами та самостійно раз на тиждень. Про зручний час домовитеся всередині групи
        4
        Головна фішка — практика в командах
        Уявіть, що тепер у вас кожного тижня будуть стратегічні сесії з колегами та ментором.
        Ви будете ставити запитання, на які раніше не знаходили відповіді. Будете просити поради щодо вашого бізнесу, проекту вашого клієнта та отримувати фідбек від інших.

        У вас будуть конкретні завдання та можливість одразу все застосовувати в роботі. Якщо роботи/бізнесу поки немає – допоможете комусь із учасників і можете отримати клієнта та практику.

        Це антикризове ком'юніті підтримки, яка так потрібна нам усім зараз.
        Навчіться зрозумілому маркетингу,
        аби заробляти з відчуттям легкості та віри в себе
        У нас навчаються працівники цих компаній
        Перераховуємо 10% від прибутку на потреби України у військовий час.
        Станом на 1 травня зібрали та надіслали 53 550 грн
        Платимо податки
        (хоча для нас важливість цього завжди було очевидною)
        Підтримуємо економіку країни
        працюємо та оплачуємо зарплати команді
        Соціальна відповідальність
        Про Академію Копірайтингу
        не тільки для копірайтерів
        маркетологи, власники бізнесу, копірайтери, смм-ники та менеджери з продажу.
        Завжди проводили, проводимо і будемо проводити всі навчання
        студентів випустили
        6000+
        українською
        Хто навчається у нас:
        Випускники працюють як
        на відомі великі компанії,
        так і на маленький бізнес на різних посадах.
        студентів підвищують свій дохід уже під час навчання.
        70%
        Вартість пакетів антикризового курсу
        *ціни актуальні тільки на час бойових дій в Україні
        **У двох пакетах навчання доступна оплата частинами
        Індивідуальна перевірка домашніх завдань менторами
        Сертифікат антикризового маркетолога
        Групове менторство
        Практичні онлайн-уроки по 60 хв з менторами
        Доступ на рік
        Доступ до уроків, матеріалів та ефірів
        3 500 грн
        5000 грн за оплати частинами
        Індивідуальна перевірка домашніх завдань менторами
        Сертифікат антикризового маркетолога
        Практичні онлайн-уроки по 60 хв з менторами
        Доступ на рік
        Доступ до уроків, матеріалів та ефірів
        Групове менторство
        Практичні онлайн-уроки по 60 хв з менторами
        Доступ на рік
        Доступ до уроків, матеріалів та ефірів
        1 800 грн
        8 000 грн
        10 000 грн за оплати частинами
        *колективне виконання домашніх завдань з обговоренням, супроводом менторів, додатковими прямими ефірами та брейнштормами
        Індивідуальна перевірка домашніх завдань менторами
        Сертифікат антикризового маркетолога
        *колективне виконання домашніх завдань з обговоренням, супроводом менторів, додатковими прямими ефірами та брейнштормами
        Місць:
        0
        Глибокий
        *колективне виконання домашніх завдань з обговоренням, супроводом менторів, додатковими прямими ефірами та брейнштормами
        Групове менторство
        Місць:
        безлім
        Просто послухати
        Місць:
        лише 20
        Десятка
        16 000 грн
        7 000 грн
        3 600 грн
        Click to order
        Total: 
        Ваше імя
        Ваш E-mail
        Ваш телефон
        Промокод
        Які сторіз-відгуки роблять про нас студенти?
        Ми працюємо уже 3 роки і за цей час маємо безліч відгуків від маркетологів, копірайтерів і менеджерів з продажу про наш підхід до курсів. Ось що про нас говорять студенти:
        Відповіді на ваші запитання щодо курсу
        Мені треба заробляти, а не курс проходити.
        В цьому й фішка курсу, паралельно з вивченою теорією ви відразу вже практикуєтесь на своєму бізнесі чи інших. А ментори вам допомагають. Тому заробляти можете під час курсу.
        Не знаю, що буде завтра і чи взагалі буду встигати проходити курс з усіма.
        Ви можете вчитися у зручному для вас темпі. Відеоуроки вже записані, ефіри збережемо, а про час групових зустрічей ви допомитеся у своїй команді.
        Скільки часу буде доступ до всіх відеоматеріалів?
        Доступ буде на рік для всіх студентів.
        Чи буде у мене сертифікат маркетолога?
        Цей курс не є професійною підготовкою спеціалістів, він для практичного застосування інструментів у роботі зараз. Якщо ви обрали 2-ий чи 3-ий пакет, то отримаєте сертифікат про закінчення курсу.
        Чи підходить мені цей курс, якщо я взагалі нічого не знаю про маркетинг?
        Так, тут є вся необхідна база для вивчення маркетингу + будемо говорити про маркетинг у кризу і як працювати далі.
        Як буде відбуватися навчання?
        Ви отримаєте розклад і доступ уроків на тиждень. Також на вас чекають живі ефіри та групові сесії протягом усього курсу.
        Made on
        Tilda