Слово за гроші 2.0
Опануйте віддалену професію з 0 та почніть заробляти на текстах без таланту та очікування натхнення
Практичний курс із копірайтингу та маркетингу
Перегляньте коротке відео про курс
Оновлення після 11 потоків
Старт 23 червня
Кому підходить курс?
Зараз в декреті і потребуєте додаткового заробітку, самореалізації
Шукаєте нову високооплачувану онлайн-професію
Копірайтер-початківець, хочете підвищити ціну за свою роботу
Чому копірайтер — одна з топових професій 2021?
Компаній шукають зараз копірайтера у свою команду
600+
Понад 68 % компаній збільшили бюджет на контент-маркетинг у 2020
68%
Стільки в середньому заробляє копірайтер у місяць в Україні на фрілансі
800$
Майже 90% підприємців кажуть, що важко знайти професійного копірайтера
90%
Подивіться на різницю:
Текст автора, коли просто треба написати текст, без цілей, без компетенцій:
Ми надаємо широкий спектр консалтингових послуг, які відповідають різноманітним запитам наших клієнтів. Працюємо оперативно, якісно та відповідально. Команда наших професіоналів здійснить будь-яке ваше побажання у оптимальні терміни.
Запорукою успіху вашої компанії стане наша професійна підтримка! Із переліком наших послуг ви можете ознайомитися у розділі "Послуги". Вас вразять наші приємні ціни та вигідні умови співпраці. Ми гарантуємо якісне та вчасне виконання роботи. Наша компанія вже давно на ринку і задовольнила багато клієнтів. Нам можні довіряти! Для того, аби замовити пакет наших послуг, залиште Ваш телефон і наш менеджер передзвонить вам. Дякуємо, що Ви з нами. Ми завжди раді Вам!
Текст професійного копірайтера, який адаптований під цілі бізнесу :
"Оптима" — це консалтинг для підняття вашого бізнесу вгору. Поліпшити сервіс у вашому ресторані? Вирішити проблему із набором працівників? Розібратися із горами документації? Що ж, це до нас.
Після оновлення вашого бізнесу та свіжого погляду, ви будете зустрічати ревізорів та аудиторів із хлібом та сіллю, а не страхом.

Якщо ви відчуваєте, що самостійно вирішити проблему не вдається — наш менеджер вже чекає на ваш дзвінок. Консалтинг вирішує все. Ну, майже :)
20 грн | 1000 знаків
400грн | три абзаци
400 грн | три абзаци
Сильний текст має хвилювати і влучити в одну або декілька потреб потенційного клієнта. За таку роботу платять відповідні гроші, а не копійки за певну кількість знаків, як на біржах фрілансу.
Тут ви навчитеся заробляти на текстах, знаходити клієнтів та продавати свої послуги дорого. Дізнайтеся, як стати професіоналом у копірайтингу та прорубати свою фінансову стелю.
Курс, про який ви пошкодуєте
що не пройшли раніше :)
Фокус на маркетинг та продажі
03
Найкращим студентам даємо оплачуваного клієнта
04
1000+ прикладів текстів, шаблонів, чеклістів
06
Місяць практики та підтримки після курсу
05
Отримаєте професію, а не тільки навички копірайтингу
01
100+ тем на прокачку мислення професійного копірайтера
02
Про автора
— Автор найбільшого українськомовного блогу про копірайтинг
— автор «Біблії копірайтингу» та «Copy Workbook»
— вартість її тексту виросла від 150 до 20 000 грн за 4 роки
— працює віддалено у різних країнах світу (Португалія, Кіпр, Африка, Туреччина, Іспанія)
— відкрила свою студію копірайтингу у 22 роки з бюджетом 0 грн
Копірайтер-маркетолог, засновниця Vysotska Studio та Академії Копірайтингу
Єва Висоцька
Програма
Програма
Блок 0. Глибокі води копірайтингу
Результат: знаєте аргументи на користь копірайтингу, щоби переконливо говорити про свою професію і продавати послуги

Теми відео:

  1. Що таке копірайтинг насправді? Навіщо він та як працює для бізнесу?
  2. Хто такий копірайтер? Що входить в його роботу?
  3. Які типи текстів пишуть копірайтери?
  4. Професійний підхід до роботи: як працює копірайтер над текстом
БОНУС: Перспективи та можливості в копірайтингу
Блок 1. Підготовка до написання тексту
Результат: вмієте шукати та аналізувати доречну інформацію перед написанням тексту


Теми відео:
  1. Найважливіші запитання до вашого тексту
  2. Дослідження теми
  3. Вивчення продукту
  4. Як аналізувати цільову аудиторію
  5. Як аналізувати конкурентів
  6. Як використовувати ці дослідження та аналіз для написання тексту?
  7. Як почати писати текст? Синдром порожнього аркушу

БОНУС: Структурування та організація інформації для себе
Блок 2. Чистка непотрібного
Результат: позбулися аматорських помилок, почистили свої тексти від штампів та шаблонів, оцінок, канцеляризмів

Теми відео:

  1. Що таке штампи та оцінки? Чим заміняти?
  2. Очевидне та банальне
  3. Канцеляризми та офіціоз: як зняти із себе костюмчик депутата?
    Як позбутися словосміття?
  4. Що робить текст складним для сприйняття?
  5. Довгі та складні речення: як боротися?
  6. Дрібниці, які псують текст
  7. Милозвучність
  8. Візуальне оформлення тексту, типографіка
  9. Перевірка та редагування тексту
БОНУС: гайд із типографіки
Блок 3. Робимо текст переконливим. Основи копірайтингу
Ціль: зробити текст цікавим, зрозумілим та корисним.

Результат: текст уже відрізняється від 70% інших у мережі.

Теми відео:

  1. Структура тексту
  2. Як цікаво почати текст?
  3. Як створити заголовок-інтригу/гачок?
  4. Call-to-action: небанальне закінчення тексту/заклик до дії
  5. Інструменти й техніки переконання
  6. Як доносити вигоду та цінність?
  7. Як використовувати факти і цифри не нудно?
  8. Де шукати доречні порівняння та аналогії?
  9. Як продавати через сторітелінг? 3 типи історій
  10. Як подавати відгуки клієнтів?
  11. Голос бренду: як обрати стиль тексту?
БОНУС: Як обрати, від якої особи писати текст?
БОНУС: 3 готові схеми сторітелінгу


Блок 4. Креативні техніки в тексті
Результат: розумієте відмінність та підходи у написанні 9 затребуваних типів текстів та вмієте писати їх так, аби на кожній платформі це давало результат

Теми відео:
Для SMM:

  1. Шапка профілю
  2. Пости для комерційного інстаграму
  3. Рекламні креативи для таргету


Для інших інтернет-платформ:

  1. Публікація в блог сайту
  2. Багатосторінковий сайт
  3. Лендинги і мультилендинги
  4. Email-розсилки
  5. Меседжі для чат-ботів
  6. Комерційна пропозиція
БОНУС: як писати пости для блогерів та експертів
БОНУС: структура тексту, що продає, для розмовного відеоролику


Блок 5. Робимо текст маркетинговим. Фішки професіоналів
Результат: ваш текст стає небанальним, креативнимкреативнм, залучає читача та викликає емоції.

Теми відео:

  1. Де шукати ідеї для текстів?
  2. Джерела натхнення для роботи
  3. Як писати, коли немає натхнення?
  4. Креативно про некреативне: коли й бруківка змушує посміхатися
  5. Інсайти: як використовувати "життєве" у тексті?
  6. Креатив VS примітив: де межа?
  7. 5 вправ на розвиток креативності
БОНУС: що писати, коли взагалі немає інформаціїінформаціЇ?
Блок 6. Типи маркетингових текстів
Результат: вмієте закохувати та продавати в тексті, торкатися серця цільової аудиторії та мотивувати зробити покупку якнайшвидше

Теми відео:

  1. Чому маркетингові фішки – це не маніпуляції таі навіщо вони потрібні в тексті?
  2. 3 причини, чому люди купують і як це використати в тексті?
  3. Потреби аудиторії: як визначити реальні, а не поверхневі?
  4. Болі: як мотивувати клієнта вирішувати свою проблему з нашим продуктом?
  5. Емоції: як змусити читача сміятися, плакати, замислюватися тощо?
  6. Як опрацьовувати заперечення потенційного клієнта?
  7. Психологічні тригери: як використовувати екологічно?
БОНУС: схема підігріву аудиторії перед продажем
Блок 7. Базовий маркетинг
Результат: розумієте, як працює маркетинг і що потрібно бізнесу для просування, володієте основними термінами та процесами

  1. Маркетингові канали в інтернеті
  2. Маркетинг-система: загальна картина
  3. Топ базових понять і термінів
  4. Карта емпатії та канва ціннісної пропозиції: достукатися до дійсних потреб клієнта
  5. Customer Journey Map: який шлях проходить ваш клієнт?
  6. Воронка продажів і тексти для кожного її етап
  7. Що таке УТП і оффер: як їх сформулювати?
  8. Як працює Facebook та Instagram?
  9. Що таке контент-план і як його сформувати?
  10. Контент-стратегія на мінімалках
  11. Ключові показники ефективності тексту
БОНУС: чек-ліст "20 непомітних маркетингових фішок"
Блок 8. Психологія та поведінка споживачів
Результат: тексти стають більш глибокими, ви працюєте із підсвідомістю аудиторії та екологічно використовуєте це для продажу

Теми відео:

  1. Як працює мозок споживача?
  2. Позитивні та негативні слова: як впливають на людину?
  3. Теорія поколінь: як звертатися до людей різного віку?
  4. ФокусиФоуси мови: крихти нейролінгвістичного програмування
  5. Нейромаркетинг: база
  6. Стадії рішень клієнтаАудіальні, візуальні та кінестетичні прийоми в текстах
БОНУС: топ експериментів, які показують всю суть людей
Блок 9. Як організувати свої внутрішні процеси та роботу з клієнтом
Результат: почуваєте себе вільно у робочих процесах, готові до будь-яких запитань потенційного клієнта

  1. Етапи роботи з клієнтом від "привіт" до "дякую"
  2. Формати співпраці
  3. Як сформувати вартість своєї роботи?
  4. Як зрозуміти, чи це твій клієнт і чи вийде у вас співпраця?
  5. Бріфи для клієнта: як створити та мотивувати заповнювати?
  6. Технічне завдання: хто формує?
  7. Обговорення проекту з клієнтом онлайн: формати
  8. Як клієнт оцінює ефективність тексту? А що, якщо не сподобається?
  9. Фідбек від клієнта щодо роботи: як працювати із критикою?
  10. Типи клієнтів: як спокійно працювати з різними характерами людей?
  11. Незручні моменти та факапи: як вирулити?
  12. Оформлення ділових стосунків: як захистити себе від "кидалова"?
  13. Критичні ситуації: як дипломатично вирішувати конфлікти?
  14. Як утримувати клієнта надовго?
  15. Робота з посередниками: коли між вами з клієнтом є третій
БОНУС: як візуалізувати готовий текст для клієнта і показати себе професіоналом?
БОНУС: 10+ програм і сервісів для оптимізації роботи
10. Упаковка себе як спеціаліста
Результат: готові до виходу на ринок та пошуку роботи як професійний копірайтер

  1. Як оформити портфоліо?
  2. Комерційна пропозиція копірайтера: коли треба?
  3. Сайт і прайс коли таі кому треба?
  4. Соцмережі: робочий профіль VS особистий
  5. Самопрезетація через месенджери та пошту
  6. Особистий бренд: як показувати себе інтровертам і екстравертам?

БОНУС: як створити свій сайт на Tilda
11. Де і як шукати роботу?
  1. В яких нішах можна працювати?
  2. Що важливо потенційному клієнту/роботодавцю?
  3. Особливості роботи в агентстві або компанії
  4. Особливості роботи на фрілансі
  5. Де шукати клієнтів? 30+ джерел
  6. Як заробляти багато на текстах?
  7. Біржі: зло чи пісочниця?
  8. Коли ви пропонуєте свої послуги: як показати себе професійнопрофесіно?
  9. Коли до вас звертаються – як не профукати клієнта?
  10. Болі вашого клієнта
  11. Як отримати першого клієнта, коли ти початківець без досвіду? Як переконати?
БОНУС: схема написання пропозиції співпраці клієнту або роботодавцю
Блок 0. Глибокі води копірайтингу
Результат: знаєте аргументи на користь копірайтингу, щоби переконливо говорити про свою професію і продавати послуги

Теми відео:

  1. Що таке копірайтинг насправді? Навіщо він та як працює для бізнесу?
  2. Хто такий копірайтер? Що входить в його роботу?
  3. Які типи текстів пишуть копірайтери?
  4. Професійний підхід до роботи: як працює копірайтер над текстом
БОНУС: Перспективи та можливості в копірайтингу
Блок 1. Підготовка до написання тексту
Результат: вмієте шукати та аналізувати доречну інформацію перед написанням тексту


Теми відео:
  1. Найважливіші запитання до вашого тексту
  2. Дослідження теми
  3. Вивчення продукту
  4. Як аналізувати цільову аудиторію
  5. Як аналізувати конкурентів
  6. Як використовувати ці дослідження та аналіз для написання тексту?
  7. Як почати писати текст? Синдром порожнього аркушу

БОНУС: Структурування та організація інформації для себе
Блок 2. Чистка непотрібного
Результат: позбулися аматорських помилок, почистили свої тексти від штампів та шаблонів, оцінок, канцеляризмів

Теми відео:

  1. Що таке штампи та оцінки? Чим заміняти?
  2. Очевидне та банальне
  3. Канцеляризми та офіціоз: як зняти із себе костюмчик депутата?
    Як позбутися словосміття?
  4. Що робить текст складним для сприйняття?
  5. Довгі та складні речення: як боротися?
  6. Дрібниці, які псують текст
  7. Милозвучність
  8. Візуальне оформлення тексту, типографіка
  9. Перевірка та редагування тексту
БОНУС: гайд із типографіки
Блок 3. Робимо текст переконливим. Основи копірайтингу
Ціль: зробити текст цікавим, зрозумілим та корисним.

Результат: текст уже відрізняється від 70% інших у мережі.

Теми відео:

  1. Структура тексту
  2. Як цікаво почати текст?
  3. Як створити заголовок-інтригу/гачок?
  4. Call-to-action: небанальне закінчення тексту/заклик до дії
  5. Інструменти й техніки переконання
  6. Як доносити вигоду та цінність?
  7. Як використовувати факти і цифри не нудно?
  8. Де шукати доречні порівняння та аналогії?
  9. Як продавати через сторітелінг? 3 типи історій
  10. Як подавати відгуки клієнтів?
  11. Голос бренду: як обрати стиль тексту?
БОНУС: Як обрати, від якої особи писати текст?
БОНУС: 3 готові схеми сторітелінгу


Блок 4. Креативні техніки в тексті
Результат: розумієте відмінність та підходи у написанні 9 затребуваних типів текстів та вмієте писати їх так, аби на кожній платформі це давало результат

Теми відео:
Для SMM:

  1. Шапка профілю
  2. Пости для комерційного інстаграму
  3. Рекламні креативи для таргету


Для інших інтернет-платформ:

  1. Публікація в блог сайту
  2. Багатосторінковий сайт
  3. Лендинги і мультилендинги
  4. Email-розсилки
  5. Меседжі для чат-ботів
  6. Комерційна пропозиція
БОНУС: як писати пости для блогерів та експертів
БОНУС: структура тексту, що продає, для розмовного відеоролику


Блок 5. Робимо текст маркетинговим. Фішки професіоналів
Результат: ваш текст стає небанальним, креативнимкреативнм, залучає читача та викликає емоції.

Теми відео:

  1. Де шукати ідеї для текстів?
  2. Джерела натхнення для роботи
  3. Як писати, коли немає натхнення?
  4. Креативно про некреативне: коли й бруківка змушує посміхатися
  5. Інсайти: як використовувати "життєве" у тексті?
  6. Креатив VS примітив: де межа?
  7. 5 вправ на розвиток креативності
БОНУС: що писати, коли взагалі немає інформаціїінформаціЇ?
Блок 6. Типи маркетингових текстів
Результат: вмієте закохувати та продавати в тексті, торкатися серця цільової аудиторії та мотивувати зробити покупку якнайшвидше

Теми відео:

  1. Чому маркетингові фішки – це не маніпуляції таі навіщо вони потрібні в тексті?
  2. 3 причини, чому люди купують і як це використати в тексті?
  3. Потреби аудиторії: як визначити реальні, а не поверхневі?
  4. Болі: як мотивувати клієнта вирішувати свою проблему з нашим продуктом?
  5. Емоції: як змусити читача сміятися, плакати, замислюватися тощо?
  6. Як опрацьовувати заперечення потенційного клієнта?
  7. Психологічні тригери: як використовувати екологічно?
БОНУС: схема підігріву аудиторії перед продажем
Блок 7. Базовий маркетинг
Результат: розумієте, як працює маркетинг і що потрібно бізнесу для просування, володієте основними термінами та процесами

  1. Маркетингові канали в інтернеті
  2. Маркетинг-система: загальна картина
  3. Топ базових понять і термінів
  4. Карта емпатії та канва ціннісної пропозиції: достукатися до дійсних потреб клієнта
  5. Customer Journey Map: який шлях проходить ваш клієнт?
  6. Воронка продажів і тексти для кожного її етап
  7. Що таке УТП і оффер: як їх сформулювати?
  8. Як працює Facebook та Instagram?
  9. Що таке контент-план і як його сформувати?
  10. Контент-стратегія на мінімалках
  11. Ключові показники ефективності тексту
БОНУС: чек-ліст "20 непомітних маркетингових фішок"
Блок 8. Психологія та поведінка споживачів
Результат: тексти стають більш глибокими, ви працюєте із підсвідомістю аудиторії та екологічно використовуєте це для продажу

Теми відео:

  1. Як працює мозок споживача?
  2. Позитивні та негативні слова: як впливають на людину?
  3. Теорія поколінь: як звертатися до людей різного віку?
  4. ФокусиФоуси мови: крихти нейролінгвістичного програмування
  5. Нейромаркетинг: база
  6. Стадії рішень клієнтаАудіальні, візуальні та кінестетичні прийоми в текстах
БОНУС: топ експериментів, які показують всю суть людей
Блок 9. Як організувати свої внутрішні процеси та роботу з клієнтом
Результат: почуваєте себе вільно у робочих процесах, готові до будь-яких запитань потенційного клієнта

  1. Етапи роботи з клієнтом від "привіт" до "дякую"
  2. Формати співпраці
  3. Як сформувати вартість своєї роботи?
  4. Як зрозуміти, чи це твій клієнт і чи вийде у вас співпраця?
  5. Бріфи для клієнта: як створити та мотивувати заповнювати?
  6. Технічне завдання: хто формує?
  7. Обговорення проекту з клієнтом онлайн: формати
  8. Як клієнт оцінює ефективність тексту? А що, якщо не сподобається?
  9. Фідбек від клієнта щодо роботи: як працювати із критикою?
  10. Типи клієнтів: як спокійно працювати з різними характерами людей?
  11. Незручні моменти та факапи: як вирулити?
  12. Оформлення ділових стосунків: як захистити себе від "кидалова"?
  13. Критичні ситуації: як дипломатично вирішувати конфлікти?
  14. Як утримувати клієнта надовго?
  15. Робота з посередниками: коли між вами з клієнтом є третій
БОНУС: як візуалізувати готовий текст для клієнта і показати себе професіоналом?
БОНУС: 10+ програм і сервісів для оптимізації роботи
10. Упаковка себе як спеціаліста
Результат: готові до виходу на ринок та пошуку роботи як професійний копірайтер

  1. Як оформити портфоліо?
  2. Комерційна пропозиція копірайтера: коли треба?
  3. Сайт і прайс коли таі кому треба?
  4. Соцмережі: робочий профіль VS особистий
  5. Самопрезетація через месенджери та пошту
  6. Особистий бренд: як показувати себе інтровертам і екстравертам?

БОНУС: як створити свій сайт на Tilda
11. Де і як шукати роботу?
  1. В яких нішах можна працювати?
  2. Що важливо потенційному клієнту/роботодавцю?
  3. Особливості роботи в агентстві або компанії
  4. Особливості роботи на фрілансі
  5. Де шукати клієнтів? 30+ джерел
  6. Як заробляти багато на текстах?
  7. Біржі: зло чи пісочниця?
  8. Коли ви пропонуєте свої послуги: як показати себе професійнопрофесіно?
  9. Коли до вас звертаються – як не профукати клієнта?
  10. Болі вашого клієнта
  11. Як отримати першого клієнта, коли ти початківець без досвіду? Як переконати?
БОНУС: схема написання пропозиції співпраці клієнту або роботодавцю
Бонуси
Вартість окремо: 12 000 грн
Прямі ефіри від експертів
Вартість окремо: 1500 грн
Як зробити прототип лендингу?
Вартість окремо: 3000 грн
Серія відео про психологічні блоки
0 грн
17 500
Вартість
Зв'язатися з куратором
Ви тільки задумалися,
а ми вже відповіли
Чому курс такий дорогий?
А скільки, на вашу думку, мають коштувати практичні знання? Наші студенти навіть устигають окупати вартість курсу вже під час навчання.

У середньому ви втрачаєте до 200 грн на день, навчаючись на курсі. А можете купити на ці гроші каву і круасан. Що обираєте?
А можна якось без кредитів?
У нас є кілька варіантів оплати частинами:

Оплата частинами від банку від 1 до 6 місяців. Ви зможете безвідсотково закрити розтермінування до 15 днів. А далі щоденна відсоткова ставка до 0,62%.

Оплата частинами від Академії Копірайтингу на 1 місяць. Упродовж першого місяця навчання на курсі (до 30.06) ви можете розбити платіж на 3 частини та оплачувати без нарахування відсотків.

Для погодження варіантів оплати частинами звертайтеся до координатора курсу.
А це точно принесе високий дохід? Знаю, що копірайтери заробляють 5000 грн на місяць.
Так, копірайтери, які працюють всліпу, без ґрунтовних знань маркетингу та психології, так і заробляють. Але чи справжні вони копірайтери? Це питання. На курсі ви отримаєте знання, за які вам буде соромно брати всього 5000 грн на місяць. Ви будете коштувати значно дорожче як спеціаліст.
А якщо в мене немає часу навчатися?
Час у нас завжди є. Це питання пріоритетів: витратите ви його на те, щоб поскролити беззмістовні фото друзів в інстаграмі, чи подивитеся кілька уроків із курсу на день. Але в другому варіанті у вас буде ще й можливість почати заробляти на знаннях, які ви отримаєте під час перегляду уроків.
Чому так довго вчитись?
2 місяці навчання — це точно менше, ніж 4 роки бакалаврату. Ми проти нудних і непотрібних теоретичних лекцій. На курсі будуть тільки концентровані знання, які ви зможете відразу застосовувати на практиці та вже працювати з клієнтами. Хіба в університеті вам давали таку підготовку?
А якщо я не знайду клієнтів?
А перед тим, як ви йшли навчатися в університет, ви думали: "Я не знайду потім роботу?". Ви навчалися, тому що хотіли стати крутим спеціалістом. Так і тут, якщо ви хочете стати копірайтером, чекаємо вас на курсі. А шукати клієнтів та працювати з ними ми вас навчимо. У програмі на це відвели цілих 3 блоки: "Як організувати свої внутрішні процеси та роботу з клієнтом", "Упаковка себе як спеціаліста", "Де і як шукати роботу?".
Це не в офісі?! Я вдома не можу працювати.
Копірайтинг — це не тільки про роботу вдома. Наші студенти працюють у рекламних, SMM-, комунікаційних агенціях та заробляють від 500$ на місяць. Але водночас можуть легко поїхати в подорож та працювати з іншого континенту
Що я скажу родичам? Вони не зрозуміють.
А як довго ви будете робити щось для родичів? Ви зараз живете СВОЄ життя та робите СВІЙ вибір. Не варто перекладати відповідальність за ваші бажання на когось. Обирайте себе та досягайте своїх цілей. А родичі потім будуть заздрити, що ви не сидите в офісі, а подорожуєте та працюєте на улюбленій роботі.
Чи мені підійде ця професія?
Якщо не спробуєте, ніколи не дізнаєтесь) Якщо ви маєте сумніви щодо того, чи підійде вам ця професія — пройдіть тест на нашому сайті "Чи підійде мені професія коіпрайтера?". Так і дізнаєтесь)
Навіщо мені цей курс? Я в інтернеті безкоштовно знайду інформацію.
А навіщо вам витрачати стільки часу, якщо ми вже зробили це за вас? Копірайтинг — це не про теорію, це про практику. Навіть якщо ви вивчите весь маркетинг та психологію споживачів, усе одно потрібно буде шукати ментора, який допоможе вам правильно використовувати техніки та прийоми, позбутися всіх штампів та канцеляризмів, прокачати ваш креатив. Навіть тексти, які пишуть копірайтери Vysotska Studio, усе одно переглядає головний редактор та дає свої поради, як їх покращити.
Тексти писати — це точно професія?
Справді? А як бізнес комунікує зі своїми споживачами? Тільки за допомогою текстів. За допомогою текстів, як продають. А для цього треба: проаналізувати цільову аудиторію, конкурентів, вибудувати структуру тексту, написати заголовок, який зачепить клієнта, використати маркетингові техніки, психологічні прийоми, придумати влучний заклик до дії. Усе ще не виглядає, як професія? Тоді перечитайте програму курсу ще раз.
Чому курс такий дорогий?
А скільки, на вашу думку, мають коштувати практичні знання? Наші студенти навіть устигають окупати вартість курсу вже під час навчання.

У середньому ви втрачаєте до 200 грн на день, навчаючись на курсі. А можете купити на ці гроші каву і круасан. Що обираєте?
А можна якось без кредитів?
У нас є кілька варіантів оплати частинами:

Оплата частинами від банку від 1 до 6 місяців. Ви зможете безвідсотково закрити розтермінування до 15 днів. А далі щоденна відсоткова ставка до 0,62%.

Оплата частинами від Академії Копірайтингу на 1 місяць. Упродовж першого місяця навчання на курсі (до 30.06) ви можете розбити платіж на 3 частини та оплачувати без нарахування відсотків.

Для погодження варіантів оплати частинами звертайтеся до координатора курсу.
А це точно принесе високий дохід? Знаю, що копірайтери заробляють 5000 грн на місяць.
Так, копірайтери, які працюють всліпу, без ґрунтовних знань маркетингу та психології, так і заробляють. Але чи справжні вони копірайтери? Це питання. На курсі ви отримаєте знання, за які вам буде соромно брати всього 5000 грн на місяць. Ви будете коштувати значно дорожче як спеціаліст.
А якщо в мене немає часу навчатися?
Час у нас завжди є. Це питання пріоритетів: витратите ви його на те, щоб поскролити беззмістовні фото друзів в інстаграмі, чи подивитеся кілька уроків із курсу на день. Але в другому варіанті у вас буде ще й можливість почати заробляти на знаннях, які ви отримаєте під час перегляду уроків.
Чому так довго вчитись?
2 місяці навчання — це точно менше, ніж 4 роки бакалаврату. Ми проти нудних і непотрібних теоретичних лекцій. На курсі будуть тільки концентровані знання, які ви зможете відразу застосовувати на практиці та вже працювати з клієнтами. Хіба в університеті вам давали таку підготовку?
А якщо я не знайду клієнтів?
А перед тим, як ви йшли навчатися в університет, ви думали: "Я не знайду потім роботу?". Ви навчалися, тому що хотіли стати крутим спеціалістом. Так і тут, якщо ви хочете стати копірайтером, чекаємо вас на курсі. А шукати клієнтів та працювати з ними ми вас навчимо. У програмі на це відвели цілих 3 блоки: "Як організувати свої внутрішні процеси та роботу з клієнтом", "Упаковка себе як спеціаліста", "Де і як шукати роботу?".
Це не в офісі?! Я вдома не можу працювати.
Копірайтинг — це не тільки про роботу вдома. Наші студенти працюють у рекламних, SMM-, комунікаційних агенціях та заробляють від 500$ на місяць. Але водночас можуть легко поїхати в подорож та працювати з іншого континенту
Що я скажу родичам? Вони не зрозуміють.
А як довго ви будете робити щось для родичів? Ви зараз живете СВОЄ життя та робите СВІЙ вибір. Не варто перекладати відповідальність за ваші бажання на когось. Обирайте себе та досягайте своїх цілей. А родичі потім будуть заздрити, що ви не сидите в офісі, а подорожуєте та працюєте на улюбленій роботі.
Чи мені підійде ця професія?
Якщо не спробуєте, ніколи не дізнаєтесь) Якщо ви маєте сумніви щодо того, чи підійде вам ця професія — пройдіть тест на нашому сайті "Чи підійде мені професія коіпрайтера?". Так і дізнаєтесь)
Навіщо мені цей курс? Я в інтернеті безкоштовно знайду інформацію.
А навіщо вам витрачати стільки часу, якщо ми вже зробили це за вас? Копірайтинг — це не про теорію, це про практику. Навіть якщо ви вивчите весь маркетинг та психологію споживачів, усе одно потрібно буде шукати ментора, який допоможе вам правильно використовувати техніки та прийоми, позбутися всіх штампів та канцеляризмів, прокачати ваш креатив. Навіть тексти, які пишуть копірайтери Vysotska Studio, усе одно переглядає головний редактор та дає свої поради, як їх покращити.
Тексти писати — це точно професія?
Справді? А як бізнес комунікує зі своїми споживачами? Тільки за допомогою текстів. За допомогою текстів, як продають. А для цього треба: проаналізувати цільову аудиторію, конкурентів, вибудувати структуру тексту, написати заголовок, який зачепить клієнта, використати маркетингові техніки, психологічні прийоми, придумати влучний заклик до дії. Усе ще не виглядає, як професія? Тоді перечитайте програму курсу ще раз.
Пройдіть тест
"Чи підходить мені професія копірайтера?"
Не впевнені, чи копірайтинг – ваше?
Made on
Tilda